Besøgsdage på Hårslev Efterskole

Er du klar til en masse nye indtryk og fede oplevelser? Vil du gerne være en del af et stort fællesskab? Vil du opleve noget unikt? Kan du undvære din mor og far ind imellem? Vil du prøve en ny måde at gå i skole på? Vil du gerne udvikle dig?

Så kom og besøg os og se om det er noget for dig!

Du er altid velkommen

To dage om året er der landsdækkende åbent-hus arrangementer på alle landets efterskoler. Men har du ikke mulighed for at komme forbi på Efterskolernes Dag eller Efterskolernes Aften, er du selvfølgelig altid velkommen til at tilmelde dig en rundvisning på vores hjemmeside, under Ny elev og Kom til rundvisning.

I forbindelse med rundvisningen vil der være en kort information, hvor der bliver fortalt lidt om, hvorfor det er sådan en god ide at gå på efterskole.

Efterskolernes Dag

Hvert år slår vi dørene op og byder alle interesserede velkommen til Efterskolerns Dag den sidste søndag i september kl. 13-17.

Du får en personlig rundvisning på skolen af skolens nuværende elever og du får mulighed for at opleve en række af skolens aktiviteter og skolens linjefag LIVE.
Sammen med dine forældre bliver du inviteret på en forfriskning og skolens forstander vil fortælle om netop Hårslev Efterskole. der vil være mulighed for at stille spørgsmål, og en personlig samtale kan etableres.

Efterskolernes Aften

Tag på efterskolebesøg og oplev suset af alle Hårslev Efterskoles glade elever.

Den anden onsdag i januar fra kl. 18 til kl. 21 inviterer vi dig til en efterskoleaften med masser af aktivitet. Alle vores linjer er i fuld gang og du kan med egne øjne se, hvad et ophold på Hårslev Efterskole blandt andet er.

Lærerne står klar til en snak med dig og din familie og vil meget gerne fortælle om skolen. Du kan også få en guidet rundtur på skolen med vores elever. I skolens spisesal serveres en forfriskning.

Vi henviser til at læse om vores optagelses procedure:   Optagelsesprocedure – Hårslev Efterskole (haarslevefterskole.dk)