Hårslev Efterskole tilbyder

Hårslev Efterskole er en meget moderne, velholdt og veludbygget Grundtvigsk efterskole, der ligger i landsbyen Hårslev mellem Næstved og Slagelse. Vi er en boglig efterskole med dygtige og engagerede lærere og plads til 96 elever.

Hårslev Efterskole har egen idrætshal, fodboldbane, basketballanlæg, lejrplads med bålhytte og shelter, topmoderne musikhus med øve- og optagefaciliteter, stort dramalokale med 2 scener, nyt medielokale og virkelig gode faglokaler til både kreative aktiviteter og boglig undervisning.

Hårslev Efterskole har 7 linjer: Idræt, drama, musik, international, friluftsliv, medie og kreativ. Udover linjerne er der masser af valgfag og værksteder som fodbold, basketball, guitar, teatersport, kor, dans, cambridgeengelsk, esport, maleri og meget mere. Der er trådløst net overalt på skolen og interaktive tavler i klasselokalerne.

Hårslev Efterskole er røgfri.