Busplaner

Her kan du læse om hvordan du kommer til og fra Hårslev Efterskole med offentlig transport. Selvom skolen ligger lidt ude på landet, er der gode transportmuligheder, specielt fredag eftermiddag og søndag aften, hvor man bliver kørt til døren. Det bedste råd vi kan give, er at orientere sig på rejseplanen.dk, hvor man kan finde al nødvendig information.

Bus til Hårslev søndag aften og helligdage:

Elever fra Københavns-området eller nordfra kan tage toget til Slagelse. Vi bestiller en bus der kører fra Slagelse Station kl. 20.00 og direkte til Hårslev Efterskole, kun med vores elever.

Bus fra Hårslev fredag eftermiddag:

Fredag eftermiddag kører der busser direkte fra skolen til Fuglebjerg. Herfra kan man komme til Slagelse, Næstved eller Sorø. Det tager under 2 timer at komme fra Hårslev Efterskole til Københavns Hovedbanegård.

Bus til Hårslev mandag i forbindelse med forlængede weekender:

Mandag efter forlængede weekender starter undervisningen kl. 14.50. Også på disse tidspunkter kører der busser fra både Slagelse og Fuglebjerg til Hårslev Efterskole.