Besøgsdage på Hårslev Efterskole

Er du klar til en masse nye indtryk og fede oplevelser? Vil du gerne være en del af et stort fællesskab? Vil du opleve noget unikt? Kan du undvære din mor og far ind imellem? Vil du prøve en ny måde at gå i skole på? Vil du gerne udvikle dig?

Så kom og besøg os og se om det er noget for dig!

Du er altid velkommen

En dag om året er der landsdækkende åbent-hus arrangementer på alle landets efterskoler. Men har du ikke mulighed for at komme forbi på Efterskolernes Dag eller Efterskolernes Aften, er du selvfølgelig altid velkommen til at tilmelde dig en rundvisning på vores hjemmeside, under Ny elev og Kom til rundvisning.

I forbindelse med rundvisningen vil der være en kort information, hvor der bliver fortalt lidt om, hvorfor det er sådan en god ide at gå på efterskole.

Efterskolernes Dag

Hvert år slår vi dørene op og byder alle interesserede velkommen til Efterskolerns Dag den sidste søndag i september kl. 13-17.

Du og dine forældre kan få en personlig rundvisning på skolen af skolens nuværende elever, hvor I får mulighed for at opleve en række af skolens aktiviteter og skolens linjefag LIVE.
Samtidig har du og dine forældre mulighed for, at deltage i et fælles optagelsesmøde, hvor skolens forstander vil fortælle om Hårslev Efterskole. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål, i det fælles forum.
Hvis du og dine forældre har spørgsmål, som I ikke ønsker at stille i det fælles forum. Måske har du  en diagnose eller andet, som I ønsker, at tale med en ansat om, så kan vi etablere en personlig samtale, hvor vi kan finde ud af om vi matcher hinanden.

Sammen med dine forældre bliver du inviteret på en forfriskning i skolens spisesal.

Vi henviser til at læse om vores optagelses procedure:   Optagelsesprocedure – Hårslev Efterskole (haarslevefterskole.dk)