Kom til rundvisning på Hårslev Efterskole

Tilmelding

Kom og bliv klog på dig selv og vær en del af et stort fællesskab i et fantastisk år. Mød nye venner og engagerede lærere på en flot, moderne og velholdt skole – vi glæder os til at se dig.

Ønsker du at se skolen med aktiviteter og få flere informationer og en rundvisning, så er du velkommen til Efterskolernes dag, hvor vi holder åbent hus.
Efterskolernes dag er: Sidste søndag i september, kl. 12.00-17.30.
Kom endelig forbi – Der er ingen tilmelding

Der vil være mulighed for at få en rundvisning og deltage i et kort informationsmøde.

Program for dagen, bliver lagt her på vores hjemmeside, når vi nærmer os.
Ændringer omkring tidspunkter kan forekomme.

Ønsker du optagelse efter åbent hus besøget, skal du udfylde vores indmeldelsesblanket, her på vores hjemmeside. Det er vigtigt, at du i bemærkninger skriver, om du har fået en rundvisning og om du har deltaget i informationsmødet.
Samme dag som indmeldelsesblankettet udfyldes skal du maile en kortfattet skoleudtalelse til os. Kig på vores hjemmeside under Ny elev og under procedure mv.

Vi glæder os til at se dig.

Tilmelding til rundvisning er nødvendig. Efter tilmelding modtager du en bekræftelse.

For at komme i betragtning til optagelse på vores efterskole, skal du og dine forældre (mindst 1 forældre):

1/ Have fået en rundvisning på skolen.
2/ Efter rundvisningen, have udfyldt indmeldelsesformularen, via vores hjemmeside, og samtidig have mailet en skoleudtalelse til kontoret – info@haarslevefterskole.dk.
3/ Have deltaget i et optagelsesmøde samt tilkendegivet, ønske om optagelse til kontoret.
Vi reserver ikke plads, men optager efter først til mølle princippet.

Vi henviser til at læse om vores optagelses procedure: Optagelsesprocedure – Hårslev Efterskole (haarslevefterskole.dk)