Indmeldelse

Udfyldes efter I har deltaget i en rundvisning og I ønsker et optagelsesmøde, eller at komme på vores venteliste.

Husk samtidig med denne formular, at maile en kortfattet skoleudtalelse til kontoret på mail: info@haarslevefterskole.dk

På grund af GDPR, opbevarer vi ikke modtaget indmeldelsesformular eller skoleudtalelse, uden begge dokumenter, er os i hænde samme dag.

NB! Alle felter med undtagelse af Bemærkninger er obligatoriske.

Hint: det begynder med H og slutter på v 🙂

Kom og bliv klog på dig selv og vær en del af et stort fællesskab i et fantastisk år. Mød nye venner og engagerede lærere på en flot, moderne og velholdt skole – vi glæder os til at se dig.

Har du og dine forældre været til rundvisning og ønsker et optagelsesmøde hos os, så udfyld venligst indmeldelsesformularen, som du finder på vores hjemmeside. Samtidig skal I sende/maile en skoleudtalelse til kontoret på: info@haarslevefterskole.dk    –    Husk at oplyse elevens navn samt skoleår det drejer sig om. Skoleudtalelsen skal være fra den skole hvor eleven går nu og indeholde dine kompetencer, både socialt og fagligt, samt hvis der er andet relevant for os at vide som efterskole.

Når vi har modtaget skoleudtalelsen samt tilmelding til optagelsesmøde, inviteres  du og dine forældre til et optagelsesmøde.

For at komme i betragtning til optagelse på vores efterskole, skal du og dine forældre (mindst 1 forældre):

1/ Have fået en rundvisning på skolen.
2/ Efter rundvisningen, have udfyldt formularen, tilmelding til optagelsesmøde, via vores
hjemmeside, samt mailet en skoleudtalelse til kontoret.
3/ Have deltaget i et optagelsesmøde samt tilkendegivet, ønske om optagelse til kontoret.
Vi reserver ikke plads, men optager efter først til mølle princippet.

Vi henviser til at læse vores optagelses procedure : Optagelsesprocedure – Hårslev Efterskole (haarslevefterskole.dk)