Statusliste

Hos os er en rundvisning gratis, så tøv ikke med at tilmelde dig og dine forældre via skolens hjemmeside: Kom til rundvising.

Er vi optaget og du ønsker at komme på venteliste, så er første skridt, at tilmelde jer en rundvisning. Efter du og mindst 1 af dine forældre, har deltaget i en rundvisning, på vores efterskole, kan I maile skoleudtalelse til skolens kontor og udfylde indmeldelsesformularen, på vores hjemmeside.
Når vi har modtaget skoleudtalelsen og indmeldelses formularen og ønsket om at komme på venteliste, vil vi skrive dig på ventelisten og sende dig og dine forældre en mail. Det er gratis at stå på vores venteliste.
Hvis vi pludselig får en afmeldelse, så mailer vi ud til alle på ventelisten om man stadig ønsker en plads. Efter en kort svarfrist, bliver pladsen tilbudt efter ventelistens rækkefølge. Besvares der ikke, vil man blive slettet uden yderligere henvendelser.

Før de kommende skoleår starter kan der forekomme en del ændringer, så selv om vi kan melde alt optaget, kommer der måske en pludselig plads.

Vi henviser til at læse om vores optagelsesprocedure:   Optagelsesprocedure – Hårslev Efterskole (haarslevefterskole.dk)

VI SKRIVER FØRST OPTAGET, NÅR ALLE FORMALITETER ER PÅ PLADS.

Skoleår 2023/2024
Der vil blive løbende optagelsesmøder som vi indbyder til via mail.

Klassetrin Status
9. kl. piger Optaget – Ønsker I at komme på venteliste. Er første skridt at tilmelde jer en rundvisning – Se under Ny elev.
9. kl. drenge Optaget – Ønsker I at komme på venteliste. Er første skridt at tilmelde jer en rundvisning – Se under Ny elev.
10. kl. piger Optaget – Ønsker I at komme på venteliste. Er første skridt at tilmelde jer en rundvisning – Se under Ny elev.
10. kl. drenge Optaget – Ønsker I at komme på venteliste. Er første skridt at tilmelde jer en rundvisning – Se under Ny elev.

Skoleår 2024/2025
Der vil blive løbende optagelsesmøder, som vi indbyder til via mail.

Skoleår 2025/2026
Der vil blive løbende optagelsesmøder, som vi indbyder til via mail.

Skoleår 2026/2027
Når vi kommer tættere på skoleåret, er der løbende optagelsesmøder, som vi indbyder til via mail.

10. kl. piger Ledige pladser
10. kl. drenge Ledige pladser